Na drugem srečanju v sklopu projekta B-RIN, smo se v Vrtcu Koper odpravili v svet gibanja in glasbe.
Po uvodnem pozdravu našega prijatelja robotka, s katerim smo obnovili vse kar že vemo o digitalnih napravah in zaplesali Ples robotkov, smo se podali v svet ustvarjalnega giba (gibanje, glasba) in spoznali osnove programiranja preko algoritmov, dekompozicije, abstrakcije in prepoznavanja vzorcev ali igranje in spoznavanje računalništva brez računalnika. Pri nekaterih dejavnostih smo uporabili digitalno podporo, kot podporo gibanju in motivacijo ali po osvojenem znanju, kot dopolnitev ali nadgradnjo posameznega vzgojnega sklopa. Obravnavani temi s področja računalništva in informatike sta bili računalniški sistemi in algoritmi in programiranje.
Tokratno, drugo srečanje, je potekalo s sodelovanjem zunanjih partnerjev, dr. doc. Luke Šlosarja s sodelavko iz univerze Alma Mater Europaea. Raziskovanje je potekalo v dveh skupinah, ki sta se zamenjali:
1. skupina je v telovadnici z Luko opravljala prav posebne gibalne izzive s svetlobnimi lučkami (Fitlight trainer), katere so otroci vklapljali in izklapljali z gibom. To je bila res zabavna telovadba, polna izzivov in luči. Lučke so ugašali z dlanmi, rokami, nogami, koleni, ritkami, tako da smo jih preskočili, čeznje naredili most… Lučke so otrokom nudile motivacijo in podporo pri osvajanju različnih gibalnih vzorcev.
2. skupina je v igralnici reševala izzive s področja razvijanja pred-računalniškega mišljenja:
- ritem in razvijanje ritmičnih vzorcev z lastnimi instrumenti in ob podpori ritmograma,
- zaporedja in razvrščanja – otroci ponovijo vzorec iz kock, zrcalno v enakem zaporedju,
- izziv z labirintom – s polaganjem puščic v pravilni smeri in zaporedju,
- sličice postavijo v enako zaporedje kot na predlogi in zvočno izrazijo posamezni glas ali oglašanje prikazano na karticah (logopedska vaja),
- s pinceto (pincetni prijem) pravilno razvrstijo barvne žogice na ustrezno podlago.
Za zaključek smo se zabavali z zvočnimi cevmi (boomwhackers) in ob spremljavi ter po predlogi spremljali pesem Kuža pazi.
Dopoldan je v družbi prijateljev in reševanja novih Brin izzivov hitro minil. Veselimo se naslednjega srečanja z robotkom. Le kam nas bo naslednjič popeljal?
Projekt B-RIN sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje ter Evropska unija – NextGenerationEU. Projekt se izvaja skladno z Načrtom za okrevanje in odpornost v okviru razvojnega področja Pametna, trajnostna in vključujoča rast, komponente: Krepitev kompetenc, zlasti digitalnih in tistih, ki jih zahtevajo novi poklici in zeleni prehod (C3 K5) za ukrep investicije E: Celovita transformacija (trajnost in odpornost) zelenega in digitalnega izobraževanja.
#BRIN #NextGenerationEU #MVI #UP
Komentarji