
Sem učiteljica 3. razreda. Zadnja leta opažam, da učenci čedalje slabše sledijo pouku. Tudi šolanje na daljavo je razlog za to. Ni jim problem sedeti 45 minut za računalnikom, problem je sedeti 45 minut za mizo in delati – biti ves čas v akciji.
Letos je to v mojem razredu kar velik problem. Zato sem kmalu začela študirati, kako bom dvignila nivo koncentracije in pozornosti. V roke sem dobila knjigo Potovanje v tišino. Sedaj je ta knjiga ves čas na moji mizi. Uvedli smo kar nekaj dejavnosti, ki jih učenci radi opravljajo. Sproti jih še malo spremenim ali nadgradim. Da je vedno nekaj novega. Odvisno od dneva in situacije. Lahko jo opravlja celoten razred, ali samo posamezniki.
Tukaj je nekaj predlogov aktivnosti:
- branje v paru (učenci berejo v paru 5 do 10 minut)
- meditacija (učenci si poiščejo svoj najljubši položaj in prisluhnejo zgodbi)
- barvanje po glasbi (poslušajo in rišejo črte po ritmu)
- masaža (masiranje v paru ali v koloni, krogu)
- štorklja (ponašajo štorkljo, stojijo na eni nogi dokler lahko)
- moje barve (list razdelijo na polja in barvajo glede na vprašanja, ki jim jih zastavljam – vesela, žalostna barva, topla, hladna …).
Ocena dejavnosti
Relevantnost
Prilagajanje
Uporabnost
Vključenostučencev
Aktivnosti za izboljšanje pozornosti so zelo dobrodošle pri pouku. Hvala za vam za posredovane predloge!