GRAFIČNA TABLICA PRI POUKU MATEMATIKE

Zadnji dve šolski leti sta bili zaradi covid situacije vse prej kot prijazni za dijake in učitelje. Dijaki so bili izgubljeni, učitelji pa smo se morali kar hitro postaviti na noge in se znajti tako ali drugače.

Ker poučujem matematiko na srednji šoli in ker sem vedela, da se večina dijakov ne zna in ne more učiti matematike po učbeniku, sem vse ure izvedla preko videokonferenc. Ker pa pri matematiki ne gre brez pisanja in risanja, sem pri urah začela uporabljati grafično tablico. Najprej sem se morala nanjo navaditi, saj je potrebno gledati na zaslon in hkrati pisati na tablico, kjer se nič ne vidi, a kmalu so zapisi postajali lepši. Uporaba tablice mi je bila v tistem času edina smiselna rešitev, saj sem lahko le tako približala pouk preko videokonferenc tistemu, ki je sicer v razredu. Dijakom je na ta način sproti nastajala tabelska slika, hkrati pa sem vključevala v »tablo« tudi razne animacije in grafe, kar počnem tudi pri pouku v živo. Dijaki so takšen način dela zelo lepo sprejeli in so sledili pouku tako, kot če bi bili v razredu. Posebej všeč jim je bilo, da sem po vsaki izvedeni uri nastalo tabelsko sliko shranila in jo dodala med datoteke v MS Teamse in so jo lahko kasneje uporabili tudi tisti, ki jih ni bilo pri uri.

Grafično tablico pa sem uporabljala tudi kasneje, ko so se dijaki vrnili nazaj v šolo. Z maturanti smo se dogovorili, da bomo imeli enkrat na teden dodatne priprave na maturo v popoldanskem času, saj jim je to časovno bolj odgovarjalo, kot takoj po pouku.

Tudi sedaj, ko so se stvari nekoliko umirile, pride grafična tablica zelo prav. Z dijaki, ki potrebujejo več vaj, dodatno pomoč pri učenju ali pa samo nadgradnjo kakšne snovi, se dobimo preko videokonference in vadimo, utrjujemo in tako skušamo rešiti kakšno težavo.

4 thoughts on “GRAFIČNA TABLICA PRI POUKU MATEMATIKE

  1. Samo Žerjal
    12. 4. 2022 at 10:01

    Ker tablica omogoča interaktivnost in povezljivost to hkrati pomeni veliko možnosti sodelovanja tudi na daljavo. Všeč so mi možnosti shranjevanja tabelskih slik.

  2. Irena
    13. 11. 2022 at 18:30

    Uporaba grafične ali Wacom tablice je bila v času zaprtje šole zelo uporabna poleg računalnika.
    Z njo sem lažje označila, napisala ali narisala karkoli, če je bilo to z uporabo miške neizvedljivo. To ti omogoča priloženo pisalo, ki ima tudi va stojalu štiri funkcijske tipke.
    Sicer je njena uporaba splošno znana, ko nas kakšnih okencih, ko urejamo potrebne dokumente, tudi povprašajo za podpis oziroma privolitev.

  3. Maša Kukec
    14. 11. 2022 at 15:15

    Tudi sama sem začela uporabljati tablico z enakim namenom, kot je zgoraj zapisano. Zapisi so bili zelo lepi, spominjalo je zelo na tablo in sem se tudi držala tega, da je izgledalo čim bolj podobno tabli. Uporabila sem tudi povezavo z računalnikom, lažje naredila kakšen posnetek razlage. Tudi sedaj mi prav pridejo ti posnetki in so na voljo dijakom, da ponovijo kakšno reč ali pa se jo lažje naučijo, če manjkajo pri razlagi.
    Edino pomanjkljivost vidim pri načrtovalnih nalogah, kjer ne vidijo fizičnega orodja. Včasih so malo nerodni in potrebujejo pomoč pri: kako postaviti geo trikotnik, kam zapičiti šestilo ipd.

  4. Marijana Fidel
    11. 1. 2023 at 11:48

    Pozdravljeni,
    grafična tablica je odličen pripomoček za delo na daljavo. Poleg tega pride prav tudi pri kombiniranih urah pouka. Tako lahko učitelj uporablja navadno tablo za en oddelek, grafično tablico pa za drugi oddelek. Tako kot je zapisala kolegica Maša, pride do težav pri načrtovalnih nalogah. Hvala za predstavljen prispevek.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja