
Vir: Pixabay
Vpeljava aktualnih pristopov poučevanja in učenja pomembno vpliva na dvig digitalne pismenosti pri pouku naravoslovnih predmetov. Vloga učitelja je postala izjemno kompleksna in raznolika.
Ob razmahu tehnologije je treba poiskati alternativne možnosti in priložnosti, kako učno vsebino predstaviti učencem na razumljiv, zanimiv in dostopen način. Ob usvajanju številnih kompetenc je učence treba opolnomočiti zlasti s komponento kritičnega razmišljanja.

Osrednji poudarek prispevka je učinkovitost uporabe spletnih orodij (1ka, Mentimeter, Wordwall), ki omogočajo aktivno učenje makro-didaktične komponente preverjanja z ocenjevanjem znanja.

Ugotoviti želimo, kako in v kolikšni meri so izbrana orodja učinkovita pri delu na daljavo.
Celostno bo vsebina članka predstavljena na konferenci Učitelju učitelju učitelj, ki se bo v virtualnem okolju odvijala aprila 2021.