

Učenci danes odraščajo v svetu z veliko tehnologije, ki jim je zanimiva in hkrati izziv. Tako sem v učno uro vključila in s tem dovolila uporabo telefonov. Najprej smo se poučili o aplikaciji CŠOD Misija, »Sprehod po Ljudskem vrtu Ptuj«. Ta vsebuje vprašanja oz. naloge iz vsebine naravoslovja, s katerimi smo ponavljali in utrjevali snov, se gibali, sodelovali in tekmovali.
Namen dejavnosti je bil izvesti razgibano učno uro, kjer se bodo učenci ob delu vseeno sproščeni in se hkrati zabavali. Ob koncu misije smo primerjali rezultate in ugotovili, da smo uspešno odgovorili na vsa vprašanja. Učenci so bili zelo navdušeni nad takšnim načinom dela, čeprav so v resnici morali pokazati svoje znanje in spretnosti. Aplikacijo sem priporočala tudi sodelavcem, ki so jo z veseljem preizkusili pri svojem delu. Ima namreč veliko misij po vsej Sloveniji, ki jih lahko sami odkrivamo, sedaj ko imamo že naloženo aplikacijo na telefonu.


Zelo zanimivo. Aplikacije prej nisem poznala, sem jo pa sedaj malo raziskala.
Zdi se mi pozitivno, da se v času, ko se tehnologija res veliko uporablja, uporabi v učne namene.
Izbira aplikacije je povsem na mestu. Neizogno je, da papir in svinčnik pri pouku več ne zadostujeta in da so tehnološke in digitalne kompetence učitelja tiste, ki lahko učencem pouk predstavijo v zanimivi luči.
Odlično. Aplikacijo bi lahko uporabila pri izbirnih predmetih iz naravoslovja.