Z učenci 9. razreda smo pri obravnavah geometrijskih teles v GeoGebri ustvarili projekte, kjer so prikazane prizme, ki jih lahko razgrnemo v ravnino.
Najprej smo s pomočjo mnogokotnika ustvarili posamezno prizmo, pri čemer smo ponovili njihove lastnosti.
Nato pa smo ustvarjenim prizmam dodali še eno »plast« ploskev.
Slednja »plast« je vezana na drsnik, s pomočjo katerega jo lahko razgrnemo v ravnino in tako dobimo mrežo. Drsnik nam omogoča, da se telo razgrne v mrežo z animacijo.
S takšnim prikazom in animacijo si učenci precej lažje predstavljajo mrežo teh teles in utrdijo njihove lastnosti.
Pozdravljeni!
Vaša predstavitev uporabe Geogebre pri pouku matematike v 9. razredu je zelo uporabna. Nazorno ste predstavili primer uporabe pri obravnavi geometrijskih teles in menim, da je bila učencem učna snov na osnovi raziskovanja in dela v Geogebri bolj razumljiva ter da so si nekatere pojme pričeli bolj predstavljati. Želim vam uspešno delo še naprej.
Pozdravljeni! Najprej naj tudi sama pohvalim vašo predstavitev. Zelo všeč mi je geogebra, ki ima resnično veliko možnosti ustvarjanja in oblikovanja učnih gradiv, ki jih lahko tudi objaviš in deliš z drugimi. Kar veliko uporabnih in zelo dobrih učnih gradiv lahko učitelj poišče na spletu in jih potem le dopolni oz. dogradi.
Pozdravljeni! Zelo všeč mi je vaša predstavitev. Tudi sama kar pridno raziskujem Geogebro, ker v tej aplikaciji prepoznam veliko koristi in prednosti pri delu – poučevanju matematike. Res pa je, da sem bolj kot ne samouka in sem se za njo zagrela, ko sem na šoli imela praktikantko. Bila je zelo spretna – na mladih svet stoji. Sama sem v zatonu poklicne poti, a še nisem izgubila volje po nečem novem.
Uspešno delo še naprej!