
Na naši šoli smo izvedli skupni naravoslovni dan, ki so ga letos posvetili gozdu. Učenci so se tako ali drugače ukvarjali z gozdom in na zanimiv ter izredno pester način spoznavali ta naravni ekosistem, ki v sebi skriva marsikaj.
Učenci od 1. do 5. razreda so odkrivali znane in manj znane stvari o gozdu v kar petih delavnicah. Tako so v prvi delavnici spoznali, kaj je gozdni bonton in da v gozdu “živijo” tudi gozdni škrati in vile, v drugi delavnici so se seznanili z gobami oz. glivami in gozdnimi rastlinami, v tretji pa se pogovarjali o gozdnih živalih. Četrta delavnica je preizkušala njihova čutila, saj so poskušali prepoznati zvoke oz. šume, ki jih lahko slišimo v gozdu, medtem ko so v peti delavnici izvedeli, kako vse se lahko orientiramo v naravi, posebej pa, kadar se nahajamo v gozdu.
Šestošolci so skupaj z gobarjem spoznavali gobe in gozdne rastline, medtem ko so se sedmošolci odpeljali v Nazarje, kjer so se sprehodili po tamkajšnji gozdni učni poti, si ogledali Muzej lesarstva in gozdarstva Nazarje ter obiskali podjetje, ki se ukvarja s predelavo lesa. Osmošolci so se z lovcem pogovarjali o živalih, ki prebivajo v slovenskih gozdovih, devetošolci pa so z gozdarjem odšli v bližnji gozd, kjer jim je povedal številne zanimive podatke ter preizkusil njihovo znanje o drevesih in gozdu nasploh.
Naravoslovni dan se bo prav gotovo vsem vtisnil v spomin, najpomembneje pa je, da vsi ob tem ohranimo zavest, da je potrebno skrbeti za naše gozdove in spoštovati tisto, kar nam nudijo v vsakdanjem življenju. In to vsak po svojih najboljših zmožnostih.
V projektu je sodelovalo vseh 300 učencev in 18 učiteljev, sodelovali so tudi drugi zunanji sodelavci.
Ocena storitve
Zelo ste se potrudili. Organiziacija tako raznolikih dejavnosti za tolikšno število učencev ni “mačji kašelj.” Zunanji sodelavci so popestrili dogajanje in s svojimi praktičnimi izkušnjami še dvignili nivo že tako odlično organiziranih in izvedenih dejavnosti.