Aplikacije lahko ocenjujemo na različne načine. V projektu Inovativna pedagogika 1:1 smo na podlagi obstoječe rešitve, pripravili svoj predlog.
Spodnja tabela v prvem stolpcu navaja področja ocenjevanja, v vrhnji vrstici pa se nahaja ocena v obliki zvezdic, ki ustreza opisu.
|
|
|
|
Relevantnost |
Aplikacija je povezana s svojim namenom in primerna za učence. |
Aplikacija je deloma povezana z namenom in večinoma primerna za učence. |
Aplikacija ni v skladu s svojim namenom, manj primerna za učence. |
Prilagajanje |
Aplikacija ima visoko stopnjo prilagodljivosti, ki omogoča spreminjanje vsebine in nastavitev v skladu s potrebami učencev. |
Aplikacija ponuja omejeno prilagodljivost in zmožnost prilagajanja vsebine in nastavitev potrebam učencev. |
Aplikacija ne ponuja možnosti prilagajanja potrebam učencev. |
Povratna informacija |
Učenci prejmejo specifično, individualno povratno informacijo. |
Učenci prejmejo povratno informacijo. |
Učenci ne dobijo povratne informacije. |
Miselni procesi |
Aplikacija spodbuja uporabo višjih mislenih procesov, vključno z ustvarjanjem, evalvacijo in analizo. |
Aplikacija omogoča uporabo različno zahtevnih miselnih procesov, vendar prevladujeta razumevanje in pomnenje. |
Aplikacija je omejena na uporabo manj zahtevnih miselnih procesov, kot sta razumevanje in pomnenje. |
Uporabnost |
Učenci lahko samostojno zaženejo in uporabijo aplikacijo. |
Učenci potrebujejo navodila oz. prikaz delovanja aplikacije s strani učitelja. |
Aplikacijo je težko uporabljati, večkrat se sesuje. |
Vključenost učencev |
Učenci so zelo motivirani za uporabo aplikacije. |
Učenci uporabljajo aplikacijo v skladu z navodili. |
Učenci rabo aplikacije dojemajo kot »dodatno šolsko delo« in pogosto zatavajo k aktivnostim, ki niso povezane z njihovo nalogo. |
Deljenje |
Rezultati oz. izdelki učencev so shranjeni v aplikaciji, učitelj jih lahko izvozi. |
Rezultati oz. izdelki učencev so shranjeni v aplikaciji, vendar z omejeno možnostjo izvoza podatkov, laho celo zahtevajo uporabo zaslonskih slik. |
Rezultati oziroma povzetek dejavnostu učencev se le deloma oz. ne shranjujejo. |
Uspešnost učencev |
Ob uporabi aplikacije učenci izkazujejo izjemen napredek. |
Ob uporabi aplikacije učenci izkazujejo zadovoljiv napredek. |
Ob uporabi aplikacije učenci izkazujejo minimalen napredek oz. ni dokazov za njihov napredek. |
Nivo uporabe po SAMR modelu |
Uporaba aplikacije omogoča spremembo aktivnosti in pomembno vpliva na zasnovo in izvedbo dejavnosti, oziroma omogoča aktivnost, ki brez nje ne bi bila izvedljiva (Redefinicija). |
Dejavnost ostaja enaka, a njena izvedba je z uporabo aplikacije učinkovitejša (obogatitev).
|
Uporaba aplikacije ne pripaša dodane vrednosti (Zamenjava). |