
beebot
NAMEN IN CILJ: Z robotkom Brinom želimo otrokom pobliže predstaviti povezanost med osebami in pomen komunikacije in sodelovanja. Otroci rešijo izziv tako, da sodelujejo med seboj in se povežejo na daljavo. Pri tem spoznavajo na kakšne načine smo lahko povezani, tudi ko nismo drug ob drugem.
POTEK DELAVNICE: Otroci spoznajo in preizkusijo telefon narejen iz lončkov povezanih z žico. Razdelijo se v dve skupini. Ena skupina ostane v igralnici z enim koncem telefončka iz žice, druga pa se z drugo “slušalko” iz lončka premakne na hodnik pred igralnico.
A robotek Brin je tokrat nagajiv. Takoj, ko otroci zapustijo igralnico zaklene vrata in skrije ključ. Otrokom pa da izziv. Na kartončku jim izroči načrt konstrukcije iz večjih kock (kocke so na hodniku že pripravljene). Njihova naloga je, da sestavijo konstrukcijo po predlogi, nato pa skupini, ki je v igralnici po telefonu posredujejo navodila in usmeritve, kako sestaviti enako konstrukcijo v igralnici. Ko sta oba izdelka končana in sta obe konstrukciji pravilno sestavljeni, robotek vrne ključ in osvobodil otroke ujete v igralnici.
Preko aktivnosti z mrežami se seznanjajo tudi z osnovami programiranja in na ta način prenašajo podatke, ki jih ob koncu dejavnosti tudi “preberejo”.
1. po mreži se pomikajo, do tistega “obrazka”, ki prikazuje kako so se počutili, ko sta bili skupini ločeni: si bil vesel / nisi bil ne vesel, ne žalosten / si bil žalosten ali jezen, ker so bili otroci ujeti v igralnici. Otroci se individualno pomikajo po mreži od cilja, do želenega emotikona in naprej do končne postaje. Izbrani emotikon na koncu zalepijo na pripravljeno razpredelnico.
2. na mreži (3×3) je označena začetno linijo, na nasprotni strani pa trije emotikoni, ki prikazujejo vesel, žalosten in ravnodušen obraz in z njimi otroci ponazorili kako so se počutili ko so uspešno rešili izziv. Otrok postavi robotka na želeno pozicijo na startni liniji in mu posreduje ukaze tako, da bo prispel do želenega obrazka. Izbran obrazek nato nariši v pripravljen prikaz.
Na koncu se zberemo skupaj in pregledamo ter preberemo naše prikaze, ki so nastali ob reševanju izzivov z mrežami.




