Preizkusili smo se v vlogi programerjev

INP50 logo

INP50 logo

V četrtek, 19. 12. 2024, smo z učenci 2. a in 2. b razreda izvedli tehniški dan z naslovom »Elementi inovativne pedagogike 1«. Preko dneva dejavnosti smo razvijali temeljne vsebine računalništva in informatike, osredotočili smo se predvsem na področje algoritmov in programiranja.

Učenci so tekom dopoldneva aktivno sodelovali pri različnih dejavnostih. Dan smo začeli z uvodno predstavitvijo poteka dejavnosti. Učenci so nato aktivnosti izvajali po postajah. 

Prvi dve aktivnosti sta potekali v mreži na tleh. Učenci so bili razdeljeni v skupine po 4. 

Prva aktivnost je potekala tako, da so učenci v mrežo nastavljali ovire, sestavljali ukaze gibanja v mreži s puščicami (levo, desno, naprej, nazaj) ter na podlagi tega učenca v mreži verbalno usmerjali do cilja. 

Pri drugi aktivnosti so v mrežo na tleh, glede na dobljen načrt, nastavili v polja črke. Vsak učenec je nato dobil načrt potovanja v mreži. Glede na načrt poti so se gibali v mreži ter sestavljali besede povezane s prometom. Vsak učenec je moral sestaviti tri besede in z njimi tvoriti tri povedi, ki jih je nato zapisal v zvezek.

Tretja aktivnost je potekala s kompleti KUBO robotov. Učenci so bili razdeljeni v skupine po 3. Vsaka je dobila KUBO komplet, mrežo ter učne liste. Učenci so preko navodil in nalog na učnem listu robotku na mreži sestavljali poti in utrjevali znanje v povezavi s prometom. 

Dan dejavnosti smo zaključili z ogledom robotske roke pri lokalnem vulkanizerju Ogulin, kjer so učenci lahko opazovali delo robota. 

Zahvaljujemo se delavcem Vulkanizerstva Ogulin za nazorno razlago in prikaz dela robota.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja