Prevozna sredstva (na daljavo)

ANG prevozna sredstva

ANG prevozna sredstva

Učni sklop razvija bralne in pisne spretnosti ob možnosti video konferenc (vox, Skype, Microsoft Teams,  … ), pa tudi govorno spretnost. Obravnava prevozna sredstva in je uvod v delo z iUčbenikom za 8. razred. 

Opis: Učenci najprej ponovijo in spoznajo različna prevozna sredstva, izglasujejo razredno prevozno sredstvo in ga opišejo. S pomočjo različnih spletnih orodij (spletna učilnica Moodle, aplikacije za sodelovalno delo, kot so Padlet, Kahoot, Mentimeter idr.) si izmenjujejo ideje, širijo nabor besedišča, razvijajo pisno zmožnost in dajejo povratno informacijo. Osnovni namen je spoznati in opisati prevozna sredstva in načine potovanja, opisati svoje izkušnje v zvezi s potovanji, napisati pisni sestavek. Pri pisanju si učenci pomagajo s spletnim slovarjem in urejevalnikom besedil. Na delovni list beležijo nove besede in izpisujejo napake, da bi se lahko kasneje k njim vrnili. Pisni sestavek oddajo (spletna učilnica, google drive idr.) in dobijo povratno informacijo od vrstnikov in učitelja. Nato svoj opis dopolnijo in/ali popravijo in ga ponovno naložijo v spletno učilnico. Dokazi o učenju učencev, ki jih zbirata tako učitelj kot učenec, so raznovrstni in so našteti v preglednici. 

Število ur je zgolj priporočilo. Učitelj pri obravnavi upošteva individualni napredek učencev, dogovore v kolektivu in tehnične možnosti, ki so na voljo. Prav tako je pozornost namenjena tudi učencem s posebnimi potrebami. Pikapolonica  vodi do splošnih navodil za prilagoditve, v preglednici pa do prilagoditev za posamezne dejavnosti. 

Komentarji

  1. Lucija Šljuka Novak
    11. 4. 2022 at 14:57

    Vse, kar poskušamo učitelji narediti, da bi učencem/ dijakom približali vsebine je dobrodošlo, vendar je potrebno upoštevati tudi, da je kot že zgoraj komentirano “manj je več” in je eno spletno orodje na dejavnost dovolj.

  2. Tina
    19. 2. 2021 at 08:25

    Zelo dobro zastavljen učni sklop, od samega začetka zbiranja informacij o predznanju učencev, pisnega sporočanja in dajanja končnih povratnih informacij učitelja. Učenci po korakih dosežejo samostojno pisno sporočanje in dajanje povratnih informacij svojim sošolcem. Učenci so ves čas aktivni in med seboj sodelujejo.

  3. Sebastjan
    11. 2. 2021 at 15:03

    zanimivo.

  4. Več komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja