Raba IKT vsebin v razredu je iz dneva v dan pomembnejša. Učitelj mora skrbeti, da ga njegovi učenci v IKT sposobnostih ne prehitijo, zato se mora tudi sam redno izobraževati na tem področju.
Internet se širi in razvija iz dneva v dan, kar nam daje neskončne možnosti za povezovanje le-teh v pouk in s tem v naš vsakdan. Učenci imajo možnost hkrati osvajati in razvijati svoje sposobnosti na spletu, hkrati pa se učijo snov, ki je namenjena za osvajanje v okviru pouka. Želja vseh bi morala biti, da delamo v smeri, a IKT ne bi bil več de predmetnika kot posamezni predmet, vendar bi ga sprejemali in vključevali v vsakodnevne dejavnosti. Učenci bi tako lažje doumeli mejo med internetom kot zabavo ter internetom kot učni pripomoček in tako bi nastalo vedno več usposobljenih posameznikov za delo z IKT pripomočki tako med učenci kakor tudi med učitelji.




Raba IKT se je izkazala za še posebej pomembno v času poučevanja na daljavo. Osnovne šole bi morale v tem času, ko pouk še poteka na klasičen način, intenzivno delati na poučevanju rabe IKT. V pouk je smiselno vključevati čim več interaktivnih nalog, domače naloge objavljati v spletnih učilnicah ter z učenci najmanj eno uro na teden preživeti v računalniški učilnici, kjer bi urili digitalne veščine.
Pokazala se je potreba po vsesplošnem izobraževanju na področju računalništva. Kot mnoge druge države bi tudi mi morali pričeti razmišljati o uvedbi obveznega predmeta računalništvo. Sedaj namreč računalniške veščine urijo le učenci, ki obiskujejo izbirne predmete računalništva in fakultativni pouk.