
Pri matematiki je v 3. razredu minimalni standard znanja: Učenec sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100. Nekateri učenci imajo z usvajanjem te snovi nekaj težav oz. dlje časa traja, da usvojijo to znanje. Nekateri tudi še v višjih razredih počasi računajo na pamet, kar jih lahko (močno) ovira pri ostalih vsebinah.
Prav je, da je računanje na pamet do 100 avtomatizirano, čim hitrejše in brez napak. Za to večina učencev potrebuje kar nekaj vaje. Menim, da motivacijo za delanje matematičnih vaj predstavljajo tudi naloge na spletu. Če učenec takoj dobi povratno informacijo o (ne)uspešnosti, je pa še boljše. S tem namenom sem izdelala naloge v h5p. Klik do nalog.
Ko se učenec odloči za reševanje naloge, dobi 10 računov seštevanja. Računi so vsakokrat drugačni. Pri vsakem računu je ponujenih 6 rezultatov izmed katerih učenec izbere pravilnega. Ob kliku na rezultat se prikaže ali je pravilen ali ne, kar se zabeleži v levem zgornjem kotu (točke). Meri se tudi čas reševanja naloge. Učenec in učitelj tako naenkrat dobita informacijo, kako uspešen in hiter je bil učenec pri računih.



Enostavna aplikacija, pri uporabi katere je učenec lahko hutro samostojen.
Seštevanje do 100 s h5p se mi zdi zelo uporabna aplikacija. Res je primerna za 3. razred. Lahko bi se uporabljala že prej pri nadarjenih učencih. Za to aplikacijo sem že slišala, vendar še je nisem uporabljala pri pouku. Ker sem jo sama preizkusila, se mi zdi tudi poleg uporabnosti in poučnosti tudi zabavna. Učenec lahko tekmuje sam s sabo ali pa s sošolci. Ko bom poučevala spet v 3. razredu, jo bom uporabila.
Fino za utrjevanje in avtomatiziranje računanja.
Uporabno za samostojno urjenje računanja.
Zanimiva aplikacija, s katero sem se srečala prvič…