Pri matematiki je v 3. razredu minimalni standard znanja: Učenec sešteva in odšteva v množici naravnih števil do 100. Nekateri učenci imajo z usvajanjem te snovi nekaj težav oz. dlje časa traja, da usvojijo to znanje. Nekateri tudi še v višjih razredih počasi računajo na pamet, kar jih lahko (močno) ovira pri ostalih vsebinah.
Prav je, da je računanje na pamet do 100 avtomatizirano, čim hitrejše in brez napak. Za to večina učencev potrebuje kar nekaj vaje. Menim, da motivacijo za delanje matematičnih vaj predstavljajo tudi naloge na spletu. Če učenec takoj dobi povratno informacijo o (ne)uspešnosti, je pa še boljše. S tem namenom sem izdelala naloge v h5p. Klik do nalog.
Ko se učenec odloči za reševanje naloge, dobi 10 računov seštevanja. Računi so vsakokrat drugačni. Pri vsakem računu je ponujenih 6 rezultatov izmed katerih učenec izbere pravilnega. Ob kliku na rezultat se prikaže ali je pravilen ali ne, kar se zabeleži v levem zgornjem kotu (točke). Meri se tudi čas reševanja naloge. Učenec in učitelj tako naenkrat dobita informacijo, kako uspešen in hiter je bil učenec pri računih.
Dobra aplikacija za utrjevanje računanja do 100.
Pri pouku MAT ali v OPBju bi lahko aplikacijo uporabili za popestritev utrjevanja znanja in vzpostavljanja avtomatizacije računanja.
Uporabila bi jo pri pouku MAT v drugem razredu, kjer mora biti seštevanje in odštevanje do 20 avtomatizirano. V fazi utrjevanja.