
V okviru projekta »Nagrada sončnica na rami 2021« izvajamo na naši šoli »Bralno srečo«. Zakaj tako poimenovanje? V projektu prepoznavamo srečo, ker poznamo črke, da lahko beremo besede. Z branjem pa razvijamo sposobnost sodelovanja ter razvijamo bralno pismenost.
Branje poteka v vsakem razredu, tj. v 7., 8. in 9. razredu. Trije razredi tekmujejo med seboj v dvigu bralnega metulja. Svojega metulja je vsak učenec izdelal sam. V okolici šole smo poiskali odpadne veje in naredili »svoje« drevo. Tako smo bili tudi ekološko usmerjeni, ker prihaja naše stojalo iz narave. V vsakem razredu stoji drevo in po njem se vzpenjajo bralni metulji. Izbrali smo samo eno knjigo, in sicer Najlepše antične pripovedke (vsi učenci imajo enake možnosti in zahtevnosti). Tisti razred, ki do konca šolskega leta prebere največ strani knjige, je zmagovalec.
S tem projektom se učenci medsebojno povezujejo, motivirajo drug drugega in se spodbujajo v branju.