
V današnjem času so Informacijsko-komunikacijske tehnologije ( IKT) dostopne vsakomur, so del vsakdana, popestrijo pouk, ga olajšajo, vsekakor pa z uporabo ne smemo pretiravati. Za uporabo IKT morajo imeti tudi učitelji potrebno znanje, saj so brez tega tehnologije neuporabne.
Kljub temu, da v času moderne tehnologije otroci preveč časa preživijo v stiku s sodobno tehnologijo in so zato manj športno dejavni, kot so bili pred časom, je pri urah športne vzgoje IKT dobrodošla. Za sam proces poučevanja se pri pouku športne vzgoje uporabljajo predvsem prenosni računalniki. Uporabljajo se pri analizi in beleženju rezultatov za ŠVK. IKT pa zajema tudi tablice, interaktivne table, pametne telefone, različne digitalne merilnike itd. Eden izmed merilnikov, ki se ga uporablja pri pouku športne vzgoje je merilnik srčnega utripa. Z merjenjem tega se učenci naučijo, kako izmerimo srčni utrip s pomočjo IKT, kakšen je srčni utrip pri različnih obremenitvah ter kaj izmerjene vrednosti pomenijo.
Zelo dobro se mi zdi, da se učenci/dijaki naučijo meriti srčni utrip ter to kaj pomeni kakšna vrednost/obremenitev. Se mi zdi, da danes marsikateri odrasli ne zna podatka, po izmeri uvrstiti v nek pravilen kontekst. Odlična ideja, ki upam, da jo bodo znali ceniti in uporabljati.
Sem prepričana, da je uvajanje IKT pripouku športne vzgoje dobrodošla. Zagotovo bi učitelj lahko navdušil učence, da bi si merili v določenem obdobju srčni utrip in ugotavljali, kakšen je pri različnih aktivnostih in različnih obremenitvah, ter tako delali primerjave med seboj. Lahko povezali tudi s poukom računalništva in podatke obdelali in prikazali s programom excel.
Tako, tu gre lahko za medpredmetno povezovanje. Problem je, da pri večini šol merilniki oziroma ostala IKT ni na voljo.
V tem primeru se lahko utrip izmeri tudi ročno.
Raba IKt pri športu je velikokrat prisotna, saj so posamezna tekmovanja izpeljana tudi s pomočjo pametnih naprav. Zanimivo je to predstaviti učencem, da se potem res zavedo smisla pametne ure naprimer.
Zelo vesela sem, ko slišim, da učitelji vedno bolj posegajo po uporabi IKT pri urah. Se pa strinjam, da moramo biti pri uporabi le teh pazljivi in jih uporabiti le, ko je to smiselno ter so rezultati boljši.
Predstavljeni primer uporabe IKT se mi je zdel zelo uporaben in premišljen. Kot je bilo v komentarjih omenjeno je tudi zelo dobro izhodišče za medpredmetno povezovanje. Sama pri urah matematike in tudi urah računalništva večkrat uporabim različne podatke, pridobljene tudi na ta način.
Zanimivo se mi zdi, da tudi pri pouku športne vzgoje učitelji najdejo možnosti poučevanja z uporabo IKT.
Čeprav se mi zdi širša uporaba primerna le za učitelje.
Pametno uro za merjenje srčnega utripa in opravljanje posameznih športnih dejavnosti uporabljam tudi sama v vsakdanjem življenju.