Pri učni uri matematike smo se poslužili uporabe IKT tehnologije. Za učno uro sem si izbrala utrjevanje učne snovi, ki smo jo takrat obravnavali (Reševanje dveh linearnih enačb). Za utrjevanje sem pripravila 4 sisteme linearnih enačb in 2 besedilni nalogi z enačbami.
Učna ura je potekala po sledečem vrstnem redu. Učencem najprej razložim učno snov, ki jo bomo danes obravnavali. Povem jim, da bomo danes snov utrjevali. Povem jim tudi, da bomo danes pri uri uporabljali mobilne telefone. S pomočjo projektorja na tabli prikažem Padlet. Do Padleta dostopajo s pomočjo QR kode. Na Padlatu se pojavi prvi primer za reševanje naloge. Učenci rešijo prvi primer v svoj zvezek. Ko rešijo nalogo, nalogo poslikajo ter objavijo na Padletu.
Za učence je bila ura zelo zanimiva, saj so spoznali, da lahko matematiko rešujejo na drugačen način. Zelo jim je bilo všeč, da lahko vidijo postopke in rezultate drugih učencev. S tem preverijo pravilnost svojih rezultatov. Hkrati lahko do Padleta dostopajo tudi od doma.