Utrjevanje znanja je eden izmed ključnih učnih procesov pri matematiki. Poleg nenehnega sprotnega utrjevanja, domačih nalog, ustnega preverjanja se trudim popestriti pouk tudi z interaktivnimi vsebinami. Pri pouku uporabljamo interaktivni delovni zvezek, kar je zelo dobrodošlo zaradi lažjega preverjanja rešitev.
Na koncu vsakega poglavja pa učno snov velikokrat utrdimo in preverimo tudi z interaktivni vajami na https://interaktivne-vaje.si/02_osnova/predmeti_meni/matematika_meni_6_9.html.
Učenci pa imajo najrajše kvize https://create.kahoot.it/. Kviz je namenjen 10 minutnemu utrjevanju ali preverjanju. Velikokrat v kvizu pripravim tudi naloge, ki jih učenci rešujejo v zvezek, nato pa rešitev poiščejo v kvizu.
Odlična aplikacija. Tudi sama jo uporabljam že nekaj let.
Uporaba kviza Kahoot je super stvar za uvodno motivacijo, hiter pregled že predznanja, pri utrjevanju… Seveda pa morajo biti za ta kviz primerne naloge(krati odgovori).Učenci so pozitivno motivirani, saj delajo s telefonom.
Kahoot se mi zdi privlačen za učence, opažam, da so ga že zelo vajeni uporabljati. Njegovo uporabnost vidim predvsem pri aktivaciji predznanja ali kratka ponovitev ob koncu učne ure. S pomočjo kolegic v aktivu pa smo ga v tem tednu izvedle ob mednarodnem dnevu matematike kot matematični kviz za predstavnike razredov od 6. do 9. razreda.